به گزارش مشرق، پیشنهادی که سازمان لیگ فوتبال به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در
مورد تبلیغات محیطی بازیهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داده
بود، رد شد.
این پیشنهاد که در جلسهای بین این شرکت و نمایندگان سازمان لیگ، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، اداره کل تربیت بدنی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس برگزار شده بود مورد تأیید قرار نگرفت.
سازمان لیگ به این شرکت پیشنهاد داده بود به ازای هر بازی لیگ برتر که استقلال یا پرسپولیس در وزشگاه آزادی میزبان هستند مبلغ 45 میلیون تومان اجاره پرداخت کند و در مقابل تمام درآمد تبلیغات و بلیت فروشی را در اختیار بگیرد.
در این جلسه در نهایت تصمیم بر این شد که مثل سالهای قبل، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجاره ورزشگاه آزادی را خودشان پرداخت کنند و از تبلیغات و بلیط فروشی درآمدزایی داشته باشند.
این پیشنهاد که در جلسهای بین این شرکت و نمایندگان سازمان لیگ، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، اداره کل تربیت بدنی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس برگزار شده بود مورد تأیید قرار نگرفت.
سازمان لیگ به این شرکت پیشنهاد داده بود به ازای هر بازی لیگ برتر که استقلال یا پرسپولیس در وزشگاه آزادی میزبان هستند مبلغ 45 میلیون تومان اجاره پرداخت کند و در مقابل تمام درآمد تبلیغات و بلیت فروشی را در اختیار بگیرد.
در این جلسه در نهایت تصمیم بر این شد که مثل سالهای قبل، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجاره ورزشگاه آزادی را خودشان پرداخت کنند و از تبلیغات و بلیط فروشی درآمدزایی داشته باشند.